У досвіді роботи з проблеми «Мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку» вміщено розробки занять з мовленнєвого розвитку для різних вікових груп, сценарій родинного свята-зборів, добірка дидактичних ігор та вправ для розвитку мовлення дітей дошкільного віку та теоретичні аспекти мовленнєвого розвитку у навчально-виховній системі.
Розкрито значення дидактичних ігор в активізації пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку. В досвіді розміщено методичні рекомендації щодо проведення дидактичних ігор, запропоновано розробки занять з використанням дидактичних ігор, представлена добірка ігор за різними напрямами, розроблено консультацію для батьків що до значення дидактичної гри в розвитку дітей дошкільного віку.
Обґрунтовано науково-теоретичні підходи до збереження та зміцнення здоров’я дітей та впровадження інноваційних технологій у фізкультурно-оздоровчу роботу дошкільного навчального закладу під час організації днів здоров’я. Матеріали містять додатки: розробки днів здоров'я, спортивних свят та розваг. конспекти занять, сценарії спортивних свят, добірку рухливих ігор із використанням нетрадиційного фізкультурного обладнання.
У досвіді роботи з проблеми «Формування готовності дітей дошкільного віку до навчання в школі» розкрито питання розв'язання проблем наступності та перспективності між двома ланками - дошкільною та початковою освітами. В досвіді вміщено показники компетентності дошкільнят, методичні рекомендації щодо забезпечення готовності дитини до школи.
У досвіді роботи розкрито систему методичних заходів спрямованих на підвищення фахової майстерності педагогів ДНЗ. Обґрунтовано необхідність та особливості використання інтерактивних технологій у процесі організації методичної роботи з педагогами дошкільних навчальних закладів. В роботі вміщено розробки педагогічних рад, семінарів - практикумів, педагогічний турнір, анкети для педагогів, зразок плану роботи з педагогами-початківцями.
В представленій роботі вміщено презентації Power Point та матеріали для використання у роботі по патріотичному вихованню дітей дошкільного віку на заняттях, святах, розвагах. Впорядковано та систематизовано наочний матеріал патріотичного напрямку до занять за заданою тематикою.
Представлено наочні матеріали, дидактичні ігри, відеоматеріали для виховання у дітей національної свідомості та патріотичних почуттів. Ілюстрації, відео, музичні додатки, дидактичні ігри, запропоновані у презентаціях, допоможуть педагогам здійснювати освітньо-виховну роботу з патріотичного виховання дітей дошкільного віку.
Розкрито особливості розвитку хореографічних умінь у дітей дошкільного віку. Дитяча хореографія розглядається як діяльність за інтересами, потребами дітей і за вибором батьків. В досвіді розміщено методичні рекомендації щодо проведення та організації хореографічних занять. В досвіді представлені розробки занять, добірка танцювальних ігор, розроблено консультацію для батьків та педагогів.
Розкрито значення валеологічного виховання в розвитку дитини дошкільного віку. В досвіді розміщено методичні розробки занять, запропоновано розробки занять з використанням дидактичних ігор, представлена добірка ігор за різними напрямами, розроблено консультацію, художні матеріали для використання у роботі з дітьми дошкільного віку під час валеологічного виховання.
Представлено систему роботи з розвитку музичних здібностей у дітей дошкільного віку; представлено методичні рекомендації щодо організації занять з музичного розвитку. Презентовано систему конспектів занять для дітей, добірку етюдів, сценарії ігор - драматизацій, вистав.
Розкрито роль розвивального та виховного впливу музично-театралізованої діяльності на повноцінний розвиток особистості; представлено методики використання театралізованих, форми роботи з дітьми під час організації музично-театрально-ігрової діяльності. Презентовано систему конспектів занять для дітей, добірку етюдів, ігор та вправ для відпрацювання міміки, жестів, рухів; сценарії ігор-драматизацій, вистав.
Представлено систему роботи щодо формування патріотичних почуттів у дітей дошкільного віку з використанням краєзнавчого матеріалу. Запропоновано форми роботи з дітьми спрямовані на розвиток уявлень про доступні явища громадського життя рідного міста та району. В додатках вміщено конспекти занять, екскурсій, матеріали для організації роботи з педагогами та батьками, перелік творів художньої літератури, дидактичних ігор.
Представлено систему роботи з дітьми щодо навчання їх малювання різними художніми матеріалами (олівці, фарби, свічка, фломастери) з використанням художніх нетрадиційних технік (малювання пальчиками, долонькою, штампування, малювання по мокрому, вільним мазком штампування, ниткографія, кляксографія тощо). у додатках уміщено розробки занять, консультація для педагогів, ігрові прийоми для відчуття настрою та характеру кольорів.
Розкрито інноваційні підходи до організації еколого-розвивального середовища дошкільного закладу. В досвіді розміщено розробки занять з еколого-природничого напрямку, дидактичні ігри, представлена добірка художнього матеріалу для використання у роботі розроблено памятку про правила поведінки у природі.
Розкрито значенні інтегрованого навчання в системі роботи дошкільного закладу. Звернено увагу на використання інтегрованого підходу до розвитку і виховання дітей раннього віку. Матеріали розміщують розробки інтегрованих занять, дидактичних ігор з нестандартними матеріалами для використання на інтегрованих заняттях.
У досвіді роботи розкрито актуальність сенсорного розвитку дітей дошкільного віку, який є фундаментом загального розумового розвитку дитини. Адже зі сприйняття предметів і явищ оточуючого світу починається пізнання. Матеріали досвіду роботи вміщують розробки занять, добірку дидактичних ігор та вправ для сенсорного розвитку дітей дошкільного віку та теоретичне підґрунтя сенсорного розвитку дітей дошкільного віку.
Матеріали спрямовані на розкриття значення ігор в розвитку мовлення дітей та подолання вад. В досвіді розміщено методичні рекомендації, запропоновано ігри для розвитку мовного дихання фонематичного слуху, для розвитку дрібної моторики, ігри-релаксації та ігри-медитації0, сценарій логопедичного ранку.
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.