Завдання спрямоване на формування вміння орієнтуватися у просторі. На сторінці зображено шлях до мишачої комори. Дитині пропонується допомогти мишеняті дістатися комори. Для цього треба вирізати комірки зі стрілками й розставити стрілки так, щоб вони вказували правильний напрямок. Бажано, щоб дитина вголос повідомляла напрямок руху: угору-вниз, ліворуч-праворуч. Завдання сприятиме розвитку уваги, просторової уяви.
Це завдання спрямоване на розвиток уміння спостерігати, аналізувати та порівнювати. Дітям пропонується розглянути 6 сюжетних малюнків і виконати завдання, що сприятимуть засвоєнню понять «назустріч» і «навпроти». Виконання завдання сприятиме розвитку вміння уважно вивчати об’єкти, орієнтуватися у просторі і на площині, правильно пояснювати особливості розташування об’єктів і предметів, відповідаючи на питання «Як?» і «Де?».
Це завдання допоможе дитині вивчити цифри від 0 до 9-ти в цікавій і творчій формі. Для цього їй пропонується малюнок, на якому «заховалися» цифри, при цьому кожна цифра слугує елементом зображення (цифри розташовані безсистемно). Дитині треба їх по черзі відшукати та розмалювати у червоний колір. Після того, як усі цифри будуть розмальовані, дитина може додати барв у весь малюнок. Виконуючи завдання, вона не лише зможе вивчити цифри та потренувати навички лічби, а й потренувати довільну увагу, дрібну моторику, зорово-моторну координацію, вчитиметься підбирати кольори та аналізувати дрібні елементи цілого.
Це завдання спрямоване на розвиток уміння спостерігати, аналізувати й порівнювати. Дітям пропонується розглянути чотири представлені ряди малюнків, у кожному з яких потрібно розмалювати два однакові об’єкти. Виконання завдання сприятиме розвитку уміння уважно вивчати об’єкти, знаходити спільні та відмінні риси, а також допоможе дітям дошкільного віку розвивати дрібну моторику, уміння розмальовувати в межах означеного контуру.
Це завдання має форму лабіринту, отже, надихатиме дитину на уважний аналіз і зосередженість. За умовами завдання, дитині треба допомогти маленькому кажану пройти лабіринтом і дістатися святкових цукерок, покладених з нагоди Хелловіну. Для цього їй необхідно намалювати йому правильний маршрут. Виконуючи завдання, дитина покращуватиме увагу, зорово-моторну координацію, розвиватиме спостережливість і логічне мислення, посидючість і цілеспрямованість, учитиметься знаходити вихід навіть в умовах певних труднощів.
Це завдання є тематичним і присвячене Хелловіну. Завдання має форму розмальовки, в якій дитині не надано жодних підказок щодо кольорів, у які вона повинна її розмалювати; отже, таким чином, дитина отримує можливість проявити власну фантазію та уяву і зробити запропонований малюнок суто індивідуальним і неповторним. Виконуючи завдання, дитина не тільки тренуватиметься підбирати кольори та осягатиме основи колористики, а й розвиватиме творче мислення, увагу, зорово-моторну координацію та дрібну моторику.
Завдання спрямоване на розвиток дрібної моторики, підготовку руки до письма. Дитині пропонується з’єднати їстівні гриби з кошиком, продовжуючи малювати лінії в різних напрямках. Виконання завдання потребує уважності, оскільки до кошика не повинні потрапити отруйні гриби. З’єднавши гриби з кошиком, треба порахувати кількість їстівних грибів і розмалювати малюнок. Завдання тренує пам'ять і координацію рухів, механічні навички роботи з інструментом письма.
Це завдання спрямовано на розвиток логічного мислення дітей. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься добирати елемент, якого бракує, розвиватиме навички обережної та охайної роботи з ножицями і клеєм. Дитині пропонується вирізати кожен із шести фрагментів по контуру й наклеїти у потрібні місця на малюнку. Виконання завдання сприятиме розвитку посидючості, акуратності, формуванню уміння зіставляти об’єкти, визначати й доповнювати елементи, яких бракує об’єкту.
Це завдання призначене для маленьких дітей, які вчаться міркувати й робити перші обґрунтовані висновки. Воно дозволить потренувати логічне мислення, покращити навички мовлення та збагатити словниковий запас, а також сприятиме розвитку дрібної моторики. Дитині треба уважно подивитись на два стовпчики з картинками: ліворуч розташовані зображення транспортних засобів, праворуч – зображення різних видів доріг. Далі їй треба подумати та з’єднати лініями такі картинки: санчата – снігова гірка, літак – небо, човен – поверхня води, підводний човен – морські або океанічні глибини, автомобіль – автомобільна дорога, а потім пояснити свій вибір.
Завдання спрямоване на розвиток уміння розрізняти площинні й об’ємні геометричні фігури, знаходити з-поміж реальних предметів та об’єктів такі, що схожі на круг, коло й кулю. Дітям пропонується пригадати основні ознаки геометричних фігур і намалювати круг, коло й кулю, з’єднати фігури з малюнками реальних предметів, навести власні приклади площинних та об’ємних фігур. Завдання допоможе дитині закріпити знання про геометричні фігури, сприятиме розвитку спостережливості, уваги, формуванню математичного мислення.
Це завдання допомагатиме дитині набувати навичок написання друкованих літер і слів, а також покращувати навички читання. У завданні пропонується десять слів, які найтісніше пов’язані зі святом матері та материнським ставленням до своїх дітей. Дитині треба спочатку написати їх за пунктирними лініями, а потім самостійно. Виконання завдання допоможе краще запам’ятати правопис слів відповідної тематики, сприятиме розвитку дрібної моторики та зорово-моторної координації, збагатить словниковий запас дошкільнят і позитивно впливатиме на їх емоційний інтелект.
Це завдання допоможе дитині навчитися створювати вітальну листівку до свята. Учням та ученицям пропонується за шаблоном домалювати вітальну листівку, а також підписати й розмалювати її. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься передавати основну інформацію графічно, співвідносити розміри частин рослини для вдалого оформлення малюнка. Завдання сприятиме розвитку графічних навичок дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.
Це завдання допоможе дитині створити оригінальну листівку до Дня матері або до 8 березня, потренувавши творче й логічне мислення, емоційний інтелект, дрібну моторику та вміння підбирати потрібні кольори. За умовами завдання, дитині треба вирізати склади, розташувати їх у правильному порядку та приклеїти в заздалегідь визначеному місці, отримавши такі слова: «Матусю! Я тебе дуже люблю!». Крім того, дитині треба на власний розсуд розмалювати букет квітів і надпис «Зі святом», які перетворять виконану головоломку на оригінальний подарунок для матері.
Це творче завдання допоможе дитині створити чудове привітання до Дня матері, власноруч намалювавши портрет найріднішої людини . За умовами завдання, дитина повинна намалювати зображення мами в сердечку, розташованому посередині аркуша Виконання завдання не лише сприятиме розвитку творчих здібностей дитини та допомагатиме виявити любов до мами , а й буде сприяти розвитку дрібної моторики та емоційного інтелекту дитини.
Це завдання-головоломка допоможе дитині розвинути логіко-математичне мислення, увагу й кмітливість. Дитині пропонується розглянути малюнки та з’єднати циферблати з відповідними годинниками. В процесі виконання завдання дитина вчитиметься розпізнавати знайомі геометричні фігури як серед об’єктів навколишнього світу, так і на малюнках, а також розвиватиме здатність розуміти й оцінювати математичні факти та закономірності.
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.